Bootgarant : hulpverlening voor watersporters met pech onderweg.

Inmiddels is Bootgarant overgenomen door Botenwacht. In hoeverre deze dienst nog blijft bestaan is nu niet duidelijk: de communicatie komt van Bitenwacht. Zodra we meer weten passen we de informatie aan.
Watersporten doet u voor uw plezier. U kunt de dagelijkse beslommeringen van u afzetten en u trotseert de elementen. Weer of geen weer, grote boot of kleine boot, motorboot of zeilboot. Het maakt niet uit, want u bent op het water om te genieten. Varende over de vele prachtige meren, kanalen en rivieren die Nederland rijk is…
Genieten van het water en uw boot natuurlijk. Maar wat als er iets gebeurt met uw boot waar u geen rekening mee heeft gehouden? De motor slaat af en wil vervolgens niet meer starten,
Ja, wat dan…?
Dan belt u de vakkundige monteurs van BootGarant die 24 uur per dag en 7 dagen in de week voor u klaar staan. Vervolgens geeft u uw BootGarantCard nummer door en helpt één van de vakkundige monteurs u graag verder met behulp van een volledig ingerichte serviceauto op de door u aangegeven ligplaats.
Ligt u op een onbereikbare plek voor de BootGarant serviceauto?
Dan vaart de BootGarant monteur naar u toe. Onze monteurs hebben de beschikking over een serviceboot waarin zij naar u toe kunnen komen op het water… natuurlijk alleen als de omstandigheden dit toelaten.
Wat moet u doen om lid te worden?
U meldt u zelf aan via de antwoordkaart of u gaat naar www.bootgarant.nl. U ontvangt spoedig na uw aanmelding de BootGarantCard inclusief de Voorwaarden BootGarant. Op deze Card staat een uniek geregistreerd nummer waarmee u recht heeft op de technische hulpverlening van BootGarant. Ook als u nog geen lid bent en u wilt graag geholpen worden kunt u ter plaatse lid worden. Maar houdt er rekening mee dat u naast het lidmaatschap ook eenmalige voorrijkosten betaalt. U bent dan veel duurder uit!
Wanneer?
Als u ergens vaart in Nederland en pech met uw boot krijgt.
Hoe?
Dan belt u het telefoonnummer dat achter op uw BootGarantCard staat.
Wat?
U krijgt telefonisch contact met onze monteur die eerst aan u gaat vragen wat er mis is met uw boot. Vervolgens komt hij persoonlijk bij u aan boord en gaat aan het werk. Als de monteur eventueel onderdelen moet vervangen, dan dient u deze wel apart met hem af te rekenen.
Waar?
De hulpverlening is van toepassing op de binnenwateren en kusthavens van Nederland.
Zodra u op ruim water met pech te maken krijgt, is de eerste zorg om u naar een veilige haven te krijgen. Vanaf daar kunnen wij u verder aan boord helpen. Slepen is geen onderdeel van de dienstverlening van BootGarant, maar desgewenst kan BootGarant hierin wel bemiddelen.
Hoeveel?
U heeft maximaal 5 keer per jaar recht op één uur sleutelhulp bij pech onderweg inclusief voorrijdkosten voor slechts € 69,50.
Voor wie?
Alle watersporters die zich aanmelden….
Maar BootGarant biedt méér!
De BootGarantCard biedt tevens tal van voordelen. Om hiervan op de hoogte te blijven raden wij u aan zich aan te melden voor de nieuwsbrief zodat u volledig geïnformeerd blijft.
Ga naar de website van Bootgarant Vergelijk de verschillende aanbieders van pechhulp voor watersporters
Watersporten doet u voor uw plezier. U kunt de dagelijkse beslommeringen van u afzetten en u trotseert de elementen. Weer of geen weer, grote boot of kleine boot, motorboot of zeilboot. Het maakt niet uit, want u bent op het water om te genieten. Varende over de vele prachtige meren, kanalen en rivieren die Nederland rijk is…
Genieten van het water en uw boot natuurlijk. Maar wat als er iets gebeurt met uw boot waar u geen rekening mee heeft gehouden? De motor slaat af en wil vervolgens niet meer starten,
Ja, wat dan…?
Dan belt u de vakkundige monteurs van BootGarant die 24 uur per dag en 7 dagen in de week voor u klaar staan. Vervolgens geeft u uw BootGarantCard nummer door en helpt één van de vakkundige monteurs u graag verder met behulp van een volledig ingerichte serviceauto op de door u aangegeven ligplaats.
Ligt u op een onbereikbare plek voor de BootGarant serviceauto?
Dan vaart de BootGarant monteur naar u toe. Onze monteurs hebben de beschikking over een serviceboot waarin zij naar u toe kunnen komen op het water… natuurlijk alleen als de omstandigheden dit toelaten.
Wat moet u doen om lid te worden?
U meldt u zelf aan via de antwoordkaart of u gaat naar www.bootgarant.nl. U ontvangt spoedig na uw aanmelding de BootGarantCard inclusief de Voorwaarden BootGarant. Op deze Card staat een uniek geregistreerd nummer waarmee u recht heeft op de technische hulpverlening van BootGarant. Ook als u nog geen lid bent en u wilt graag geholpen worden kunt u ter plaatse lid worden. Maar houdt er rekening mee dat u naast het lidmaatschap ook eenmalige voorrijkosten betaalt. U bent dan veel duurder uit!
Wanneer?
Als u ergens vaart in Nederland en pech met uw boot krijgt.
Hoe?
Dan belt u het telefoonnummer dat achter op uw BootGarantCard staat.
Wat?
U krijgt telefonisch contact met onze monteur die eerst aan u gaat vragen wat er mis is met uw boot. Vervolgens komt hij persoonlijk bij u aan boord en gaat aan het werk. Als de monteur eventueel onderdelen moet vervangen, dan dient u deze wel apart met hem af te rekenen.
Waar?
De hulpverlening is van toepassing op de binnenwateren en kusthavens van Nederland.
Zodra u op ruim water met pech te maken krijgt, is de eerste zorg om u naar een veilige haven te krijgen. Vanaf daar kunnen wij u verder aan boord helpen. Slepen is geen onderdeel van de dienstverlening van BootGarant, maar desgewenst kan BootGarant hierin wel bemiddelen.
Hoeveel?
U heeft maximaal 5 keer per jaar recht op één uur sleutelhulp bij pech onderweg inclusief voorrijdkosten voor slechts € 69,50.
Voor wie?
Alle watersporters die zich aanmelden….
Maar BootGarant biedt méér!
De BootGarantCard biedt tevens tal van voordelen. Om hiervan op de hoogte te blijven raden wij u aan zich aan te melden voor de nieuwsbrief zodat u volledig geïnformeerd blijft.
Ga naar de website van Bootgarant Vergelijk de verschillende aanbieders van pechhulp voor watersporters